14 Mart 2012

* What the hell am I doing...




Kendimce uçuşa hazırlandım, şapka,gözlük herşey tamam...






Yarın yola çıkacaz ya, odayı bi eşyalarla dağıtmam lazım...










Beni takip edin ya da yolumdan çekilin....








Yarını bekleyemiyeceğim, şimdi apartmandan atlasam hazırlık mahiyetinde olmaz mı?








Ve işte yollardayız. Bora otoban çıkışında orta ayağı yere sürttü, bir de bu V-strom'lara enduro diyorlar, asfaltta altını sürtüyor, engebeli yolda nasıl gitsin...







Otobandan sonra Selçuk'ta çay molası...







Selçuk'taki Efes havaalanının tesislerindeyiz, ortam baya kalabalık...atlayan atlayana...

















Burası, yukarda bir aksilik olmazsa iniş yapacağım alan, aksilik olursa, yapışıp kalacağım alan...





Beraber son bir kaç poz alalım dediler...






Teo'nun yüzünde mutluluk, benim yüzümde yusufu görmenin endişesi...





Atlamadan önce vasiyetini imzalatıyorlar, bir şey olursa kurumumuzun hiçbir sorumluluğu yoktur, Africa Twin Teo'ya kalacaktır yazıp, imzaladık :))








Süreç başladı, tulumu giydik, yerde 10 dakikalık bir anlatım sonra uçuş...

yaklaşık 4.000 metreden atlayacağız, 40 saniye serbest düşüş sonra paraşüt, 12. saniyede 200 km hıza ulaşacaz, falan filan...





Beni havada paraşüte bağlı kalmamı sağlayacak sistemi kontrol ediyoruz. Güldüğüme bakmayın, gerginlik hat safhada...





Tesisin içinden bir görüntü...






Yer eğitimi başladı, boşuna dinlemeyin, uçaktan atlayınca hiçbiri aklınızda kalmıyor...
bomboş bir beyin sizi bekliyor yukarda :))



nefesim daralmaya başladı...




Speedy gonzales atlamaya hazır...






Midem sancımaya başladı, sanırım adrenalin salgılamaya başladım...diğer bir deyişle yusuf yusuf...



"Dead man walking"





İşte iniyoruz, bu arada neler olduğu, atlamadan önceki duygular, atladıktan sonraki duygular, hepsi sonra yayınlayacağım videolar kısmında...









İşte yerdeyim...yere bastığım anı daha doğrusu göt üstü düştüğüm "an" ı anlatmam mümkün değil, yaşamak lazım...




Ağlamak istiyorum, mutluluktan...





Artık, filmlerdeki klişe yeri öpme sahnesinin neden olduğunu anladım, insan yerde yürümenin ne kadar güzel olduğunu anlıyor....


Videolar kısmını bekleyin, her anın görüntüsü var, atladığım anın, uçaktan aşağının görüntüsü v.s. görüşmek üzere...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

etme be kardeş, daha çoook gençsin :) bak güzel bir eşin var , bebelerin olacak. Durrrrr :))))
Ayıp, ayıp abla olmadan atlanırmı hiiiç :) esef ve yusufla kınıyoruz seni :)))))
Darısı başıma :)
S.A.A.