19 Ekim 2009

* Motocross & Africa Twin in Fethiye 16-18 October... (Africa Twin ve Motokros Fethiye'de 16-18 Ekim...)



Cumartesi sabah saat 10:00 hava basıncı vs. tüm kontroller tamam yola çıkmaya hazırız.

Saturday morning 10:00 o'clock in the morning . I checked everything tyre pressure etc. we're ready to go.




Olmaz denen şey oldu ve Africa Twin yolda kaldı. Ortaca'da Teoman'a uğrayacaktım, kontağı kapattım sonra tekrar çalıştırmak için bastım, çalışmıyor. Aslında yolda kaldım sayılmaz, taktım ikinci vitese ve Teoman'ında desteğiyle çalıştırdım. Hiç durmadan istikamet Fethiye Honda servisi Kıvrak Motor.

When I came to Ortaca, I stopped my bike. Than I want to start it but it doesn't work. So we used old methods.




Sorun aküymüş, ee tabi 7 yıl sonunda akünün değişmesi lazım. Osman Usta sağolsun çok yardımcı oldu, ellerinde uygun akü yoktu ama ara kablolarla falan akünün birini uydurdu. Sorun geçici olarak çözüldü.

The problem was battery, after 7 years it died completely. The man on the picture is Osman, he's very helpful. We couldn't find the original battery so he fixed the problem temporarily with another battery.


Akü sorunundan dolayı yarışların ilk gününü tamamen kaçırdım. Ben gittiğimde Bayram'lar dönüyordu.
Because of the battery problem I missed the first day of the races.


İkinci gün erkenden festival alanına geldim. Park yerinde motoruma bir kardeş buldum, ve hemen kardeşinin yan tarafına park ettim.
Second day. I came early in the morning and I parked near another Africa Twin.


Kardeş Africa Twin 2002 model, Marmaris'den...
The other one is 2002 model and from Marmaris...

Bizim ekip festival tişörtlerinden alıp hemen moda girmiş.
My friends got the t-shirts of the festival and they're ready to watch the races.


Yurdum insanı festival olduğunu duyunca hemen kilimi ve çekirdeğini kapmış gelmiş...
A viewers...


Burası konser alanı dün akşam Teoman'ın konseri vardı, bu akşam konser olmadığı için sahneyi sökme işlemleri ile uğraşıyorlar.
Concert area, there was a concert of Teoman last night. (for "who is Teoman" click : http://www.teoman.com.tr/


Burasıda hemen konser alanının yanındaki yeme-içme alanı. Arkada da otopark gözüküyor, otoparkda çok fazla araba vardı, motordan çok araba gelmiş festivale.
Here is the food & beverage area. You can see the parking area over there, there's lots of cars more than motorcycle.


Ormanın içinde ısınma turlarına başladılar.
They started to training tours in the forest.


Yarış alanından ve yarıştan fotolar...
And here is the pictures...





Bunlarda küçük yarışçılar.
Here is the little racers.
Yanılmıyorsam bu arkadaş ikinci oldu.
If I'm not mistaken he is the secondary.
Aynı arkadaş havada uçarken, yarış sırasında :)
Same person while he is flying :)

Yeşil motor, Kunter Kuşcu.
The green one is Kunter Kuscu.









Kunter Kuşçu. Yarış başladıktan sonra iki defa düştü, yanılmıyorsam 4. veya 5. oldu.
Kunter Kuscu. He fell down twice but he finished the race as a 4 or 5.


Birinci olan kişi buydu sanırım...
He is the champion...




Kırmızı şapkalı Süleyman Memnun, orda konuşulanlardan anladığım kadarıyla.
The man with red hat is Suleyman Memnun, the president of the Motorcycle federacy.

İkinci yarış öncesi, yarışmacılar beklerken.
Before the second race.






Gerçekten tozu dumana kattılar :)
















Arıza yapan motorlar oldu...
Some motorcycles out because of faults...













Ve dönüş yolu, Katrancı Koyu...
And a view from return way, Katranci Bay, The smoking place of David & Linda...

Dönüş yolunda dört motosikletlinin peşine takıldım, bir müddet onlarla sürdüm. Sırtlarında Kuşadası Motosiklet Kulübü yazıyordu burdan onlara selamlar... (onları görmek için resmin üzerine tıklayıp büyütmeniz gerekiyor)
I saw four motorcycle and I rode for a while with them.
Elimde daha videolar ve fotolar var, ilk vakit bulduğumda onları bir video haline getirip burdan yayınlayacağım.
I have more pictures and video I will publish them later as a one video.

3 yorum:

Dave dedi ki...

Hi Baris,


Very good action shots of the motorcross...the radios are ordered,I did it today when I left Theo's office :)

Cheers,

Dave...

L.N.T dedi ki...

Hi Dave,
Thanks... Teo told me that. We're waiting the radios.

Best
Baris...

sinem dedi ki...

çok güzel bi yarıştı.bende o yarışta hakemlik yapıyordum.yarışı belli bir bölgeden izledigimiz için diger yerlerdeki hareketlilikleri göremiyoruz.bı fotograflar çok güzel olmuş teşekkür ederiz.buarada kırmızı şapkalı süleyman memnun:)