15 Şubat 2010

* We bought a V-Strom... (V-Strom aldık gezisi...)

Rota için burayı tıklayın...

For road click here...



Sabah 8:30, motorum örtünün altında yola çıkmaya hazır beni bekliyor...Bugün Bayram'a motor bakmak için Denizli'ye gidiyoruz.


8:30 in the morning my bike is waiting me to go...Today we're going to Denizli to buy a bike to Bayram.



İndim havuz başına, bir kız çıktı karşıma...nay noy noy. Benim şansıma iki çıktı :) Teo ile Bayram gelmiş, benim yolumu gözlüyor; çünkü çay ve simitler bende...

Teo and Bayram is waiting me with hungry eyes; because I'm bringing the tea and simit...


Acıkmışız, hemen çayı ve simidi hallettik. "Yaaa yerken fotoğraf çekmedim, bi foto alayım" dedim. Teoman'da "otururken iyi çıkmaz kalkayım" dedi, o sırada ben çekmiş bulundum. O yüzden bu fotoda Teo maymunluktan insanlığa geçişin ara evresinde takılı kalmış gibi gözüküyor :))


We finished the simit in few minutes. But I forgot to take picture while we are eating so I took picture after breakfast.




Kale'de benzin ve çay molası verdik...

Fuel and tea break in Kale...




Burlar bizim oralara göre azcık soğukmuş. Bu resim çekilirken, ben Kale çıkışında radar oluyor dikkatli gidelim dedim. Sonra çıktık yola, Kale'den çıktık radar arabası karşımızda. Baktım hızım hiç olmadığı kadar uygun. İlerde polis beni durdurdu ve ne dedi biliyormusunuz; "76 km ile radara girdiniz". Ben şok... sadece gülebiliyorum, sonra hız sınırı 70, %10'luk pay ile 77 değil mi? dedim. Bende öyle biliyorum ama radar bildirdi, sormam lazım dedi. Sonra arabada oturan kasılmasından komiser olduğunu varsaydığım adama sordu ve geldi, tamam gidebilirsiniz sorun yok dedi. Yani hızım 78 olsa cezayı yazacaktı, bilemiyorum bir çok şey söylemek istiyorum ama muhattabımın kim olduğunu tam bilmediğim için yine susuyorum. Ama bu konuda bir muhattab bulursam, vay onun haline...

A little bit cold according to Mugla. After this picture police stopped me and he said " you picked up by radar installation, speed 76 km". I thought another joker police but he's serius. I said "limit is 77 km, I think". He said " I have to ask". He asked than came back "ok. you can go". Because of the radar I will give up riding...




Denizli'de üç tane V-Strom baktık, son bakacak olduğumuz motoru bizden yarım saat önce oraya giden resimdeki çantalı arkadaş bizden önce almıştı. Bu resimde Teo ayağa kalkmasını bitirerek evrimini tamamlamak üzere :))


Bizde İzmir'de satılık olan bir tane V-Strom vardı onu aradık. Denizli'deyiz motoru Aydın'a getirebilirmisin diye sonradan adının Hakkı olduğunu öğrendiğim arkadaş tamam dedi ve Aydın'a yola çıktık.

We went Denizli to check three V-Strom, we checked two of them in one place and while we reached to second place we learned that the man with the bag on the picture bought the third one 15 minutes before us.


So we called Hakkı who is selling V-Strom from İzmir. "Can you come to Aydın?", "yes", "yes", now we're going to Aydın.


Aydın'da Hakkı ile buluştuk, Bayram sigarasını yakıp bir usta edası ile alacağı motoru incelemeye başladı. Teoman'ın ne yaptığı konusunda bir fikrim yok.

We met with Hakkı in Aydın, Bayram start to check the bike but I have no idea about what Teoman is doing there.




Hakkı, Bayram'la fiyatta anlaşıyor, hatta, Teo ve Bayram'la Dalaman'a gidip pazartesi sabahı satış işlemlerini bitirince İzmir'e dönmeye karar veriyor. Hakkı'nın arkadaşı burdan İzmir'e dönüyor, biz yola devam.

Bayram and Hakkı agreed about the price, also Hakkı come with us to finish dealing and paper works etc. on Monday.





Suzuki V-Strom'un ön konsolu...


Charts table of the Suzuki V-Strom...







Çine'de ışıklardayız. Aklıma gelmişken ufak bir hatırlatma, Çine'nin yerli halkı ışıklara pek uymaz, o yüzden Çine'den geçerken dikkatli olun.


We are in Çine. Also be careful in Çine, because local people doesn't care about the traffic lights.







Son mola, ben burdan Muğla'ya onlar Dalaman'a. Yeni motorun hayırlı uğurlu olsun Bayram, hep beraber Suriye'lere Ürdün'lere gideriz inşallah :))


Last break. My way to Muğla, their way to Dalaman. Bayram, I hope to go to Syria and Jordan together :))



video

yoldan kısa bir video...

a short video...